میخــــــــ♥ــــوام بگـــ♥ــــم

دیگه تنها نیستمــــــــــ

عاشقانه های من و امیرم

میخــــــــ♥ــــوام بگـــ♥ــــم

 

تا حالا بهت نگفتم ولی حالا میخوام بگم  بی تو میمیرم ..

میخوام بگم تو دنیای منی ..

میخوام بگم با تو بودن چه لذتی داره ..

میخوام بگم دوست دارم فقط به خاطر خودت !!

میخوام بگم شدی مجنون عشقم ...

میخوام بگم هر وقت اراده کنی برات میمیرم !

میخوام بگم که میخوام دلمو فرش زیر پات کنم ..

میخوام بگم اگه یه روز نبینمت چقدر دلم برات تنگ میشه !!

میخوام بگم نبودنت برام پایان زندگیه  !!

میخوام بگم به بلندی قله اورست و پهناوری اقیانوس اطلس دوست دارم

میخوام بگم یه گوشه چشاتو به همه دنیا نمیدم

میخوام بگم هیچ وقت طاقت هجرتو ندارم

میخوام بگم مثل خرابههای بم خرابتم

میخوام بگم بیشتر از عشق لیلی به مجنون عاشقتم ...

میخوام بگم هر جور که باشی دوست دارم !!

میخوام بگم غم تو رو به شادی دیگران نمیدم !!

میخوام بگم اگه حتی من رو هم دوست نداشته باشی من دوست دارم ..

میخوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم

میخوام بگم هر شب با خیالت میخوابم !!

میخوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه !!

میخوام بگم حاضرم قشنگترین لحظههام رو با سخت ترین دقایقت عوض کنم ..

 

نظرات شما عزیزان:

h
ساعت18:34---5 ارديبهشت 1391
خیلی ممنون که به وبم سر زدی
لینک شدی عزیز


محمد رضا
ساعت17:33---5 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز شما را لينك كردم وبلاگ خوب و جالبي داري موفق باشي

sahand
ساعت12:44---5 ارديبهشت 1391
mer30 ke omadi azizam
manam linkidamet
chera add nakardi pas?
add kon
alonelover214


zbz
ساعت0:08---5 ارديبهشت 1391
ممنون که سر زدی عزیزم به اون وبتم میرم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 23:17  توسط TaRaNe